Vilken katastrof!

Seriöst! Vilken katastrofalt dålig uppdatering:D Antar att der beror på att alla r trötta och vi har haft fullt upp med projektarbetet hela helgen. Ska bli riktigt könt att ta en paus från det nu. Då är det bara loggboken man måste tänka på:P
Är lite frusen idag måste jag säga och det känns lite sådär infektionsaktigt. Vill inte dra på mig något nu..eller vill jag det? Måste erkänna att det hade varit gött med en ledig dag, men sjuk vill man ju egentligen inte va:) Tog en dusch innan eftersom  jag frös så mycket. Haha! Jag tror jag stod där i 40 minuter eller nått. Oups!
Nu ska jag sätta mig med loggboken och sen ska jag hjälpa pappa med maten.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test