Usch!

Fick i går ont i halsen och i dag har jag mycket ont. Därför åkte jag till skolan, men vara bara med under en lektio. Från kl 11 till ca 16 har vi dans. Så därför blev det en kort skoldag för mig i dag. Man ska inte dansa då man har ont i halsen. Åkte därför hem och har till nu suttit och pluggat till provet osm vi har nästa vecka i Arbets miljö och säkerhet. Så tråkigt!!
har nu tagit en liten paus och ska försöka äta eller dricka något, har inte ätit sedan 18.00 i går. Så ska försöka få i mig något nu. Sen vill jag såå gärna sätta mig och läsa lite, men känner att jag måste fortsätta att plugga till provet. Usch! 
Det är lika bra att jag hänger mig i linneduken! :P Okrar inte mer plugg i dag!! 

Tjoflöjt /Hanna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test