Today

Jag borde sova för längesedan, mitt huvud länns som värst på kvällarna och den svaga febern ligger och irriterar mig som tusan! Men varför ligger jag inte och sover då frågar jag mig, svaret är ganska enkelt... Jag är för snäll för att säga till folket på msn att jag behöver gå och sova. Patetisk? Ja.

Filmandet har som töserna så fint redan berättat gått jättebra idag och det är rätt komiskt att vi jobbar som bäst när alla tre är något ur form och smått sura. Vi har helt enkelt för roligt ihop när vi är glada haha.
Imorgon väntar min första körlektion på trafikskolan, är ganska nervös för hur det ska gå faktiskt, börjar bli duktig på att se till att verkligen plugga på teorin nu så jag får hoppas att jag sätter körningen också!

Måste försöka slita mig från datorn nu!
God natt på er =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test