Spänning

Det har varit en minst sagt stressande dag, för att hinna pusta lite så hoppade jag över teorilektionen, smäll på fingrarna! Har bytt och om sminkat mig och är nu redo för lite 80-tal, jag begriper inte hur man frivilligt kunde se ut såhär förr men som Petter sa så fint, om 30 år säger dom nog samma sak om hur vi ser ut idag.
Jag lägger inte upp någon outfit bild nu men det komer fots från både höger och vänster ikväll så ni kommer nog inte gå miste om hur vi ser ut.

Jag ska åka hem till Hanna om en timme, sen blir det förfest hemma hos "Kajjan" innan vi drar in till stan och STUDENTFESTEN. Jag måste medge att jag är smått nervös, det är 18 års-gräns och jag fyller försti oktober, h¨ll tummarna för mig! Om jag nu inte kommer in så har man ju fått sig ett par härliga timmar med klassen i alla fall =D
Dessutom har jag kommit på att jag inte skrivit klart en pjäsanalys som ska in imorgon, den första lektionen som är 8.00.. ska bli spännande och se hur levande man är då!!


Liten del av mig :P

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test