Söndag

Sista dagen på helgen och det är slitsamt värre:) Vill ha ledigt i några dagar till tack:D Hatar att man ska till skolan imån för man blir så stressad på grund ava llt man vill göra innan helgen är över. Sova och sånt menar jag:P
Vaknade upp imorse med en mindre förkyldning och min numera ständigt återkommande halssmärta som brukar glädja mig om morgonarna:) Ska bli mysigt att ta med mig detta ut i skogen för att filma idag:P Tur att det inte kommer ta så lång tid för då hade jag garanterat legat dödssjuk imorgon!
Det ska ändå bli lite kul att dra ut till skogen. Man vet ju att man har bra sällskap och oom jag inte minns fel så skulle Filip baka bullar till oss också:D
Annars ska jag väll fortsätta plugga på det heletes stora delprovet i Arbetsmiljö och Säkerhet. Hatar det över allt annat på denna jord! Och vet ni vad mamma sa när jag sa att jag hatar ämnet? "Du är så ytlig. " Jag vet inte riktigt om hon hatar mig eller om hon bara hade en dålig dag. Jag menar, knappast att jag är ytlig bara för att jag inte tycker att Arbetsmiljö och Säkerhet är kul...och just det! Jag tycker inte om politik heller! Haha! Döda mig, snälla:P
Nu ska jag sticka.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test