Snygg när man tränar?

Vad tror ni? Är det onödigt att köpa fina träningskläder? Jag tror att det hjälper lite. Visst är det viktigast att tänka på funktionen men tror ni inte att man blir mer motiverad och peppad om man går ut och ser lite faboulous ut:D Hamnade däremot i ett val mellan två t-shirts, en 100 kr dyrare fast en lite snyggare färg, och jag valde inte den dyra:P Har alltså varit och köpt träningskläder idag om ni inte redan gissat detta:) Stannade i stan och väntade på mamma som skulle köpa walkingskor och passade på.



Långa joggingbyxor och en T-shirt, båda Nike.
Den rosa färgen är dock inte så grisrora som den ser ut här:P



Och den här är egentligen mycket klarare lila:P Det är hur som helst en joggingjacka typ. Som skyddar mot vind nu i höst och vinterrusket. Craft tror jag märket heter.

Nu tänkte jag sova. Imorgon blir det Glimman, dans, cello och sång:) Måste dock spela cello utan cello, hm...får se hur de går:P
Puss o kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test