Snälla!

Kan inte någon slå mig i huvudet med något hårt så att jag tuppar av? Då kan jag sova och ha något att skylla på:) Är helt jävla slut! Har ju haft den där roliga dagen idag med lunch kl 10.30 och sen dans till tre-fyra, slutade lite tidigare idag för att gå på ett informationsmöte om högskoleprovet, och sen har jag ju cello och sång. Som om inte det vore nog så ringer mamma och tvingar mig att värda för henne på pappas pass. Vilket betyder att jag inte kom hem för ens kl nio. Härligt! Nu har jag vräkt i mig mat från donken och ska skita i skolarbete för det finns ingen chans att jag orkar det nu:P
Imorgon...vet jag faktiskt inte vad jag ska göra. Har ingen koll på något just nu:P Måste verkligen sova nu!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test