Ojsan

Vad sent det blev:P Eller, egentligen inte men är galet trött och hade tänkt gå och lägga mig tidigt. Så blev det ju inte riktigt då Fredrika kom över och jag kom på att jag var tvungen att dricka kaffe. Så nu sitter jag här med koppen i handen och drar ut på tiden som vanligt. Är verkligen inte nån sån som går och lägger sig. Älskar att sitta uppe:D
Det har varit en ganska bra dag idag trots min humörsvängningar:P Fattar inte! Har varit på dåligt humör i tre dagar nu:P Blev sur över något idag och slog ett skåp med knytnäven och nu har jag ett blåmärke...

Hade cello och sång idag. Har en för tillfället ny lärare i sång och jag gillade henne. Det känns som att jag kommer få träna på helt andra saker med henne och det är ju bra. Variation liksom:)
Nu ska jag börja förbereda för imorgon.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test