My day

Idag har jag varit fast i stan sedan kl 9.40 då började min första (och sedan enda) lektion som för min del dock bara varade i 40 minuter eftersom jag sen blev tvungen att smyga ifrån och till min dubbla körlektion.
Det gick faktiskt jättebra och jag vråldiggar min körlärare Anders!
Vi körde runt i bostadsoråden och övade på riskbedömning, vi provade starter i upp och nedförsbacke...
Jag vill inte på stå att jag gillar uppförsbackarna, men övning ger färdighet. Nästa lektion innebär parkering, hjääälp!!
Sen ska vi tydligen lägga upp en planering för hur min väg till körkortet ska gå till och även börja planera in för halkbanan. Spännande, typ något jag fasar enormt mycket för.
Sen så gick jag och Hanna och provade ut studentmössor, jag kan inte fatta att det är vår tur nu!!
Vi var måttligt komiska när vi gjorde våra beställningar, bestutsångest!

Tillslut blev vi klara där och då mötte jag upp Sarah ör lite fika och tjejsnack. Hon är nyss hemkommer från Bulgarien och jag är bara liite avis på henne... Det gav jag igen genom att tvinga hene pierca sig i näsan, skit snyggt blev det men satan vad hon skakade. Trodde nästan hon var på väg att få en hjärtinfarkt ;)
Seeen det jag väntat hela dagen på, steget innan jag äntligen kan få åka hem, en timmes teori där vi gick igenom allt under huven osv osv. 1,5 månad till körkort och bilägare?

Nu ska jag äta lite och sätta mig och läsa.
Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test