Medvetslös var det ja!

Som Hanna sa så slutade vi tidigt och jag lyckades tillslut komma hem. Hatar att behöva vänta på bussen och komma hem en och en halv timma efter alla andra:P Mår till råga på allt mycket sämmre idag än vad jag gjorde igår. Förkyldningen är värre, fortfarande ont i halsen och misstänker att jag har feber.
Så vad ska man göra nu? Ska man duscha eller ta ett bad? Ska man se en film, läsa Harry Potter eller Twilight, eller ska man rent av sova? Nja, det går nog inte med den här näsan:P Sen vet jag inte om jag ska dricka te eller varm choklad! Haha:) Vilka problem. Vad jag vet är att jag ska äta glass. Var inne på pressbyrån och köpte Ben & Jerry's glass innan. För halsen då alltså:D hehe...
Vet att jag måste plugga med men jag kan ju inte pina mig för evigt:)
Puss o Kram! //Malin


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åhh, nu blir jag avis!!! Det är ju så gott!!!! :D Det brukar alltid hjlpa när man är sjuk, man brukar känna sig lite bättre. ;)

2009-09-28 @ 16:42:30
Postat av: Malin

Eller hur!:) Det kändes faktiskt lite bättre för en stund. Sen insåg man att den var slut och då var det inte lika kul:P Det gick ju så fort!:D

2009-09-29 @ 09:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test