Liten sjukling

Det har varit en väldigt krävande helg, vi har varit uppe i Åkulla varje dag och filmat för musikvideon och det har gått riktigt bra. I fredags var jag hemma och tog det lugnt hela kvällen, taggade inför allt festande på lördagen. Vi tjejer och Filip var hemma hos Hanna, lagade mat, kollade på film, flummade och drack. Tycker nästan lite synd om honom som "tvingades" umgås med oss, man förlorar seriöst de sista vettet man har i vårt umgänge.
Hur som helst, vid halv 5 på morgonen drog vi till en klasskompis på efterfest, stannade däremot inte sålänge eftersom att Malins bakfylla drog igång redan då hahah!! Vid 8 var vi hemma och somnade ganska fort, sen upp igen vid 11 för att åka ut till skogen igen för att filma. Hälsosamt?
Då var det dags för att filma de absolut svåraste scenerna, det var en riktig utmaning för mig men eftersom till och med tjejerna började gråta när de stod runt om och filmade så tror jag resultatet blev ganska bra :)

Det var jätteskönt att komma hem efter det, en tunn liten klänning i väldigt kallt väder och dessutom liggandes i våt mossa var ingen skön kombination. Kurade ihop mig med massa täcken och mjukiskläder och försökte skriva en påtvingad dikt om en orättvisa. Jag som annars har väldigt lätt för att skriva sånt hade ingen kreativitet alls, speciellt inte eftersom man tvingas till att göra det. Usch.
Min frossa ville inte lägga sig, sov med mjukiskläderna på OCH två duntäcken....
Försökte ge skolan en chans idag, men åkte hem ganska snart, halsen och huvudet värker, feber, snuvig och tåriga ögon. Malin svaret på din fråga om det är kul att ligga sjuk hemma, nej.

Nu ska jag gå och försöka få i mig lite mat och lägga mig i sängen framför en film!
På tal om film, jag längtar ihjäl mig efter den 20 nov!!!!


Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test