Lärare kommer direkt från helvetet

Troligen livets, just nu, värsta dag någonsin!
Dagen började riktigt härligt, jag drog upp ett par timmar tidigare och drog in och tränade i lugn och ro innan skolan, men efter tråkiga lektioner och dålig mat så fick jag lida med en hemsk huvudvärk.
Planen efter skolan var att åka ut till skogen och filma lite, men när regnet kom avslogs idén, för att sedan bli aktiv igen, avslås och sen tro det eller ej gå till aktiv igen. Vi satte oss i bilen och åkte iväg, vid den tidpunkten var jag så opepp man bara kan bli. När vi blivit avsläppta och precis är framme vid vår inspelningsplats så upptäcker jag, med Malins hjälp att jag glömt berlock helvetet hemma, alltså 40 min bilfärd i onödan och så var det bara att åka hem igen. Jag kom hem 3 timmar senare än vad jag hade behövt om vi bara kunnat bestämma oss till en sak.
Måttligt irriterad över detta, på mig själv för att det var mitt fel att vi inte kunde filma och skadligt irriterad på allt som har med arbetsmiljö och säkerhet att göra. Speciellt på läraren!
Jag tror seriöst på att många idag bara är lärare för att man då har makten att kunna plåga folk!!!

Det roligaste idag var nog när vår religions lärare skulle berätta om omskärelse och själva könsstympningen för kvinnor, jag citerar;
"Det är inte Islams fel, det är historiskt och för kvinnor är det rena könsstympningen man skär ju bort "all the good parts"!" Hahaha, jag älskar honom!

Nu tänker inte jag sitta här och beklaga mig längre, jag tänker riva sönder alla böcker som har med arbetsmiljön att göra i ren protest och kolla på idol med mamma istället!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test