Jag vill läsa!!!

Fy vad jag vill läsa, har typ bara 60 sidor kvar i boken "Ögat över månskärn" och jag vill läsa nu. Den är så jäkla bra alltså!!!
Har varit en flitig dag i dag. Vi åkta ut till skogen och jobbade med vårat projektarbete och vi fick  gjort väldigt mycket. Det ledde också till många rivsår, hack med mera i mina ben plus en hel del lera. Jag kan säga er det att det svider en hel del på mina ben just nu. Springer man bland grenar som river än och hoppar man så man får naglen instucken i sitt eget knä så gör det ganska ont :P
Nu har jag skrivt loggbok och pratar med lite folk på msn, men jag vill bara krypa upp i soffan och läsa inan man blir för trött och dags för att sova :P

Tjoflöjt /Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test