Ingen rast...

...och ingen vila! Vaknade imorse och åt frukost innan jag gick ut och gick med mina päron. Sen var det en kopp kaffe innan det var jympapass i stan. Nu har jag kommit hem och har duschat. Ska börja förbereda för kvällen innan det blir kvällsmat och sen är det utgång som gäller. 30 kr/drink på grand ikväll och har man gratis inträde så har man, suck*:D
Det ska bli riktigt kul med förfest hos Hanna, Freekish Hanna, och framfö allt ska det bli könt att sova hemma inatt. Får sova hos Hanna om jag vill men en egen säng är inte helt fel och mamma var så snäll och rbjöd sig att köra:)
Måste verkligen komma på vad jag ska ha på mig! Vädret är så svårt att bedöma och har en viss fobi för att hänga in saker i garderoben på grand. Får se hur jag löser detta...
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test