Hurtig



Idag har jag faktiskt varit en riktig hurtigris, jag gick upp i god tid för att köra in till stan och gymma lite och ett par timmar senare så mötte jag upp Sarah för att gå på friskis och svettis. Riktigt kul var det men nu är jag helt slut i hela kroppen, det beror inte bara på kraftansträningen utan också på att jag håller på att bli riktigt förkyld.
Jag tror det slog till extra mycket idag för att jag tvingade min kropp att träna, men passen gick bra och då kände jag inget. Men men. Annars har jag tagit det väldigt lugnt, pluggat lite körkortsteori och kollat på Bolt. Den rekomenderr jag verkligen, jag kunde inte sluta skratta!

Står i valet och kvalet att sätta mig med massa täcken och läsa eller kolla på en film med lillasyster...
Vet inte hur mycket kläder jag har på mig nu, jag fryser hela tiden, samtidigt som man har den där jobbiga känslan av att vara för varm. Dessutom har jag febrighuvudvärk, kollade tempen precis och jag har inte feber, än, men jag har betydligt mer grader i kroppen än vad jag brukar. Hoppas jag kan hålla ut och vara ngåot frisk i morgon eftersom det är mina scener som ska filmas i skogen imorgon.
Bilden ovan är tagen från förra veckans försök till inspelning, det ösregnade nästan konstant så vi passde på att fotografera för omslaget såfort det slutade regna något.

Visst är det en härlig bild?
Nej nu ska jag dra mig härifrån, behöver vila ögonen lite. Alltså detta är sjukt frustrerande för jag vill ut och festa!! Godnatt på er.

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Sarah

fin blogg :P

2009-09-06 @ 11:02:14
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/
Postat av: Sarah

fin blogg :P

2009-09-06 @ 11:02:16
URL: http://ssarahbengtsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test