Helgen

Har inte kunnat skriva i helgen då jag har haft fullt upp. Några av mina släcktingar från Malmö kom på besök i helgen. Kom i fredags och åkte i går.
Vi var med min familj 8 vuxna och 2 små barn på 3,5 och 2,5 år. Det var en intensiv med riktigt kul helg men mycket skratt och gap. Jag kan ju säga det att när vi alla är tillsammans så blir det inte så tust:P

När dom åkte hem i går fick jag bara någon timme vilan sedan var det dags att åka ut till skogen och filma till projektarbetet. När jag sedan kom hem var jag hemma i ca 1,5 timme sedan var det dags att åka till Varberg. Gick på bio där med mina föräldrar och Filip, en vän till mig. Vi såg på Flickan som lekte med elden. Filmen var riktgt bra tycker jag särsklit för att vara en svensk film. Det blev en riktigt mysig kväll. 

Hade bara en lektion i dag, Psykologi, sedan fick vi veta att dansen var inställt. Så i stället för att sitta och vänta från 9.40 till vår nästa lektion som börjar 13.25 gick vi och pratade med vår lärare om vi kunde slippa den lektionen och få en uppgift att göra hemma i stället. Det fick vi :) Så nu ska jag gå och läsa lite svenska och sedan blir det annat plugg.

Tjoflöjt /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test