Godnatt!

Nu sitter jag här ensam i mitt mörka rum.... Haha, tjejerna och Filip har precis åkt hem efter att ha varit här och planerat inför nästa filmning för musikvideon. Under de tre timmar som "the crew" var här så tillbringade vi faktiskt större delen åt gamla dumma minnen och skratt. Vi jobbade nog flitigt under samanlagt 20 min kanske, men det var det värt. Kvällen blev kanon i alla fall!

Körlektionen gick super, jag fick göra olika parkeringar och tro det eller ej men bilarna runt om var faktiskt lite fina när jag lämnade platsen som när jag kom. När det blev dags för fickparkering så rusade mitt hjärta på höjden, klarade det på första försöket och självförtroendet ökade massivt! :)
Annars då, var ju i Göreborg med lillasystern och våra morföräldrar, kollade runt lite efter balklänningar och annan shopping. Fick hem en ny svart skinnjacka och en svart body med läcker rygg. Ska visa er dessa imorgon men nu åste jag ägna mig åt att skriva ut en mall med exakt storlek för hur min tatuering ska förevigas på min rygg imorgon. Ja, jag är skitnervös, sitter och har ont i magen. Försöker dämpa detta med lite varmt te men det går inte bra.

Sov så gott!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test