God morgon

Har typ precis vaknat och tagit en ducsh. Var ganska trött i går efter studetnfesten, som Jasmin har berättat om. Var en såå jäkla kul kväll/natt alltså. Och så var det också första gången som jag drack så mycket, jag blev riktigt glad och flummig. Men fyfan vad kul det var. Längtar redan till nästa fest!!

Jag var med en kompis i går kväll, fick några låtar av honom =) Så nu har jag alla RENT låtarna, helt underbart, sitter och lyssnar på dom nu! =)
Blev inte en så sen kväll i går, somnade typ direkt efter att han hade åkt hem, var så sjukt trött.
Nu ska jag ta en macka och lite frukt och läsa i min underbara bok "Ögat över månskäran" =)

Tjoflöjt  Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test