Gårdagen

Det blev väl kanske sådär:P Det var som vanligt kul på förfesten men sen på Grand så var det helt enkelt alldeles för mycket folk. Kön in var så jäkla trång att jag till slut lyftes från marken. Usch...det var inte mysigt! Sen väl inne så var det ju så långa köer i barerna att vi aldrig fick köpa de där billiga drinkarna! Trist!!:P
Just det! Sen var det någon som kastade en flaska och shit vad mycket blod där var. Hanna, det var tur att du inte var där:)

Sämst var alltså trängseln= brist på drinkar.

Bäst var när vi dansade och någon helt plötsligt lyter upp mig och där fick jag dansa...det var lite kul faktiskt:)

Och så här såg jag ut



Svarta glansiga byxor från Replay
Linne med rosett framtil från Paris Kate & I
Och skor från H&M
Just det, blandade nitarmband från lite olika ställen också.

Nu ska jag nog se hur bakis fredrika är:)
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Elin

fin blogg :)

ska vi lägga till varandra på bloglovin :)?

2009-09-06 @ 12:28:57
URL: http://elinkjp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test