Fullt ös medvetslös!

Filmandet gick bra idag men nu mår jag piss. Har varit småförkyld hela dan och efter att jag kommit hem har jag frusit och känt mig liite överkörd:P Har pluggat, skrivit loggbok och druckit kaffe och snart ska jag gå och lägga mig:P Måste bara plugga lite till.
Kom på innan idag att jag glömmt att visa vad jag köpte i Halmstad.



En lång flanellskjorta som ni redan sett på tillsammans med den fluffiga halsduken och så köpte jag vita stickade knästrumpor. Jag är redo för vintern:D Längtar riktigt nu ju. Jag vill verkligen ha minusgrader och snö. Tänka att sitta framför en brasa med varm choklad nu:D Underbart<3
Nej åter till verkligheten!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test