Fritid kom?

I eftermiddag har jag försökt sitta och planera upp hur jag ska gå till väga med allt plugg, körningen, fritid osv. Och jag har verkligen inte en enda ledig helg fram till höstlovet, det är rätt sjukt.
Har ett ganska stort prov till på tisdag som jag håller på att försöka reda ut lite, läraren har ju inte gett ut all information så då får man göra det själv... Sen har jag ett prov i rättskunskap om två veckor som är på sisådär 80 sidor, ska hinna läsa en bok i svenskan, plugga teori, övningsköra och lite till.

Har funderat på att klona mig själv för att få lite hjälp.
Ska åka till pappa över helgen är det tänkt men egentligen hade jag behövt stanna hemma för att kunna plugga ordentligt, men träffar jag inte honom nu lär det inte bli av förrän i november heller. Det vore gaanska tråkigt!
Sen är jag så jäkla frustrerad över att behöva åka ut till skogen och behöva filma imorgon igen, hade varit så skönt att få komma hem efter skolan och kunna plugga, andas lite. Men men projektarbetet måte också göras och visserligen är det enormt kul men just nu orkar jag inte göra det.
Hade vi legat i lite mer i början så hade vi varit klara med all filmning nu, men man lär sig av de "misstagen" också!

Jag har precis tagit en jättevarm och lång dusch, var iväg på friskis med mamma men min energi dog efter lite mer än halva passet. Tyvärr!
Ska snart plasta in tatueringen för natten och göra mig helt klar för att lägga mig, ska upp tidigt och träna imorgon innan skolan och vill vara utvilad tills dess!
Puss på er!
Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test