Familjemys

Gårdagen var så sjukt lyckad, rätt coolt att hela 07esb vistades under ett och samma tak. Det var nog längesedan jag hade så roligt och dessutom så var det första festen som jag, Hanna och Malin var på tillsammans.
Vi var alla rätt packade och det både dansades och sjöng. Alla var så fina i sina 70/80-tals kläder så det blev en hel del skratt. Vid rlva tiden drog vi in för att gå på studentfesten men med lite otur så kom jag inte in, men jag surar inte för det. Hade haft så jävla roligt redan ändå!


Mahaja i de snyggaste outfitsen på länge...




Världens härligaste klass 07ESB och studenter 2010!!

Rätt glad för att jag kom hem rätt tidigt, skulle ju upp till skolan vid 8.00 och det var ju mindre kul, kände mig så grymt sliten! Alkoholen gör verkligen sitt :D
Det var bara jag och Marie på lektionerna som var i teater fram till 11.00 dom andra två var duktiga som skolkade.
Vi delade ut roller och hade lektion i ljusteknik, helt okej men fan vad jobbigt att vara klar i huvudet när man egentligen inte vill annat än sova. Vilket vi tillslut gjorde i 40 min i världens hårdaste soffa som då var världens skönaste plats!
Sen satt jag med Sarah under min två timmar långa håltimma, nice!
Religionskunskapen var högs intressant, verkligen alla i klassen var "ur form" =D

Det blir en lugn kväll hemma för min del, pannkakor, godis, frukt och film tillsammans med mamma och Julia. Känns helt perfekt för min del. Men det hade varit kul med lite fest imorgon igen!

Jasmin



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test