Beslutsångest

Och så har man anmält sig till högskoleprovet. Gjorde precis vad de sa att man inte skulle göra, nämligen anmäla sig i sista sekund, men man få hoppas att det gick igenom i alla fall. Anledningen till förseningen var att jag hekt enkelt inte kunnat bestämma mig för om jag skulle göra de eller inte:P Men nu sa jag va fan och anmälde mig. Det är ju en bra erfarenhet:)
Kom hem sent idag efter dansen, som jag bara älska förresten:), så nu är jag trött. Märks nu när jag sitter och suddar vart annat ord på grund av miljontals felstavningar:P Jag snackar trippel bokstäver konsonanter och försvunna vokaler. Men det gör faktiskt inte så mycket att jag är trött för vet ni vad? Jag har sovmorgon imån!! Glimman är sjuk så imån blir det endast dans och sedan cello och sång. Hallå "No make-up day"!
Nu ska jag somna in och drömma om Jasmins, Hannas och min planerade stockholmsresa!!
Puss o Gonatt! //Malin

Kommentarer
Postat av: Fredrika

Åh trevligt att du anmälde dig. :P Då kan vi ju sitta brevid varandra och kopiera varandras scar så att vi får alla rätt. ;) Eller nått liknanade. haha

2009-09-16 @ 21:25:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test