Äkta studiedagsanda

Tyvärr blev det inget filmande idag då Jasmin hade andra planer. Så istället får jag tillbring min måndag på det sätt som jag är bäst på:) Det blir helt enkelt mycket softande och en och annan uppfinningsrik sötsak. Funderar även då att kolla film med Freekish. Tyvärr är inte livet så bra så det är det enda jag behöver göra idag. Har ca 10 dagars loggbok att skriva ikapp:P haha! Så jävla trypiskt mig:D
Men nu! Nu blir det till att krypa upp i soffan med min frukost som berstår av en stor fet fruktsallade med liiiite yoghurt och ett glas proviva- Gul kiwi och mangostan, jag dricker inte det för magen utan jag dricker det för det är så himla gott!! Och så får man ju inte glömma den underbara boken. Just nu är det Upprorsänglar som läses:) Jättebra bok, vilket man kanske märker eftersom jag började med ettan i den här serien när hanna började med tvåan...tror jag...och nu har jag läst förbi henne:P Kan i och för sig bero på att hon har varit i stockholm i helgen och jag har varit här...
Nu tror jag att jag kan höra fruktsalladen ropa på mig!



Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test