Åh du slitsamma vardag

Har nu kommit på varför livet är som det är...eller ja, varför man måste uthärda dessa vardagar i tristess dag ut och dag in. Hade inte de dagarna som man avskyr funnits så hade man ju inte uppskattat helgen lika mycket. Det är precis som julafton. Man vill ju inte ha det varje dag för då hade man ju tröttnat efter typ ett år:P
Trots denna uppenbarelse så har jag faktiskt inte haft en så hemsk dag. Hade för det första sovmorgon och därmed endast dans på schemat. Det var riktigt gött att kunna skita i hur man såg ut. Det värsta var att jag glömde drickyoghurten hemma så jag var en aningen hungrig:P
Sen hade jag cello, och det gick rätt bra, och sång vilket inte gick så bra men fick en rolig låt i läxa. Don't speak med No Doubt. Gillar den. Har även fått i läxa att jag ska öva på att...hur stavas det? Wheila? Ingen aning men ni fattar:P Har nu käkat donkenmat och ska som vanligt avsluta kvällen med en kopp kaffe eller två och lite skolarbete.
Puss o kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test