70

Jag hoppas verkligen att detta vädret håller i sig nu ett tag, i alla fall tills vi tjejer har gått över från filmningsprocessen! Dagen i skolan har varit riktigt lugn, kommer knappt ihåg vilka lektioner vi har haft men satan vad jag glänste på historian idag. Jättestolt över mig själv!
Läraren skrev 70 på tavlan och bad oss fundera på vad han menade, gissa vem som visste precis?
Duktiga jag, tänk er att jag faktiskt kunde något historiskt! Idag för 70 år sedan startade 2:a världskriget.
Just den lektionen så var jag glad men annars har jag bara varit tråkig idag, hade velat ligga kvar i sängen imorse och fått sova tills jag vaknade. Men men

Det är en vanlig tisdag idag, inget speciellt som händer, det blir lite plugg och så ska jag ge mig ut och springa.
Det kommer sitta fint nu när det inte blåser allt för mycket!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test