090909

Jag är jättetrött och jättetrööött!
Förutom att en lärare skrämt skiten ur vår klass idag så har vi haft väldigt roligt vi tjejer, vi har flummat och skrattat ihop med folk vi aldrig ens snackat med. Skit kul!
Vi gick på ett informationsmöte inför högskoleprovet som är nu ihöst och jag är något tveksam på ifall jag ska göra det eller ej. De sista krafterna gick åt att städa mitt rum och åka in med mamma på friskis, fast det var det värt. Hoppas på lite träningsvärk och ett uppvak eftr en god natts sömn imorgon.

Imorgon är det torsdag, inget speciellt kommer att hända men helgen kommer nog bli väldigt roligt.
Ska antaglien kolla på film med Tobias på fredag och på lördag blir det ett jävla festande i sällskap med tjejerna!
Känns som att jag mest babblar på nu, men det är en gott tidsfördriv nu när det är reklam i idol =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test