vad hände?

Vad fan hände, nu har halva lovet redan gått och det känns som att det inte ens har börjat.
Jag ska försöka samanfatta vad jag har hållt hus, lovet invigdes av en utekväll på Grand med ett par tjejer i klassen.
Enligt mig var det en väldigt lyckad kväll, jag hade riktigt kul!
Varje dag har bestått en hel del utav körning, det börjar närma sig för min uppkörning, en vecka idag.
Hade en omkörningslektion, lilla uppkörningen och vanliga lektioner, en sak är jag helt säker på. När det verklgien gäller så kör jag faktiskt riktigt bra men så fort det bara är en vanlig lektion så går det piss med allting.

Var hemma hos Hanna på filmkväll igår, denna gången var det inte bara vi tre tjejer utan även ett par nya ansikten.. Filip, Joacim och Viktor gästade oss. Vi kollade på The Village, som mer va rätt skum än läskig och det tackar jag för (skadligt feg när det kommer till skräckisar) :)
Kom hem runt halv 3 i natt och väcktes så vänligt av min körlärare kl 8.00 som sa att jag hade en lektion om väntade på mig vilket jag helt missat! Så han körde hem och hämtade mig, smått pinsamt faktiskt haha :D
Sen mötte jag upp Sarah i stan och vi satte oss och åt frukost tillsammans, har inte träffat henne på rätt länge så det va härligt. Mycket att prata om! Resten av dagen blir nog rätt lugn, ska förbereda lite för morgondagen ;)
För då blir den lilla plutten 18! :D

Jasmin

Kommentarer
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 17:03:15
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: Anonym

synd att ni är så dåliga på att uppdatera

2009-11-01 @ 19:54:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test