Nöjd

..Det är så jag mest beskriver allt just nu! Jag är jättenöjd och stolt över att jag tagit mig genom den värsta perioden och med bra resultat. Fick tillbaka mitt prov i rättskunskap som jag hade för en vecka sedan med 8 poäng från max vilket var långt över vad jag trodde jag skulle landa på. Jag gjorde så gott jag kunde på svenskaprovet idag, tror det gick rätt bra det också.

För er som inte vet så är jag en riktig pluggis, eller nja kanske fel ord.. men jag är väldigt noga med att mitt resultat blir bra, sen sitter jag inte och pluggar 24/7. Men jag ställer höga krav på mig själv. Vilket blir för mycket ibland, denna gången sa jag bestämt till mamma att jag faktiskt inte tänkte läsa igenom svenskan en enda gång till innan provet och bara låta det gå som det går (stooort steg för mig) och hon log ett stort leende och sa att hon tyckte det lät väldigt bra.

Slutade väldigt tidigt idag för att jag skulle till farbror doktorn x2 bla. för att ta min sista vacc.spruta för livmoderhalscancer. Skönt att ha det gjort, plånboken blev något lättare att bära runt på. Suck.
Sen mötte jag upp min moster för lite övningskörning, som gick så satans jävla bra att jag till och med har börjat tro att jag kan klara uppkörningen ;) Det ni! 2 more weeks to go...
Jag är jättetrött men hemskt glad, nu kan jag lugnt fokusera på körningen, teorin och hör och häpna lite av min FRITID!!!



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test