Den sista ansträngningen

Nu är det inte mycket kvar. Sitter just nu och lyssnar på Paramore medans jag gör några gamla högskoleprov. Det är verkligen det sista jag gör innan det blir lov. På lördag blir det 7 timmar och 40 minuters plåga och sedan är det bara till att fira friheten, den tillfälliga friheten det vill säga:P
Idag har jag och Hanna jobbat på våran dans som ska vara med på slutproduktionen. Fick nämligen en förfrågan från Monika för ett tag sedan då hon frågande om vi kunde tänka oss att sätta upp våran dans från projektarbetet på scen:) Kul men kommer så klart stressa ihjäl oss:P Vi kom i alla fall en bit och kände oss ganska inspirerade faktiskt:) Vi har nu upptäckt att vi jobbar mycket bra genom flum...

Imorgon blir det sovmorgon, lite stök här hemma, högskoleprov-pluggande och en lektion för att sedan åka och simma. Ska bli en bra dag tror jag:) Sattsar på att ta det lugnt och vila upp mig för lördagens tortyr!
Nu blir det nog sängen för mig.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: ina

fin blogg :)

2009-10-23 @ 16:00:56
URL: http://stocklyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test