Verkligheten suger

Jahopp! Tror ni inte att jag har gått och blivit sjuk nu också:( Kom hem efter dansen igår och hade 38.5 graders feber. Typiskt tänkte jag, duschade, tog en tablett och gick och la mig. Sedan vid 6.30 i morse vaknar jag och rusar upp för att spy. Jag brukar göra det när jag har hög feber:P La mig igen och en timma senare gjorde jag samma sak igen. Tog då febern och upptäkte att jag hade över 39 graders feber! Nu mår jag dock bättre då jag har fått lite panodil i kroppen och febern gått ner till 38.
När jag sa till hanna igår att jag var sjuk så kom hon med den blirjanta iden att jag kunde lägga mig och käka godis och titta på film. Problemet är ju bara det att jag inte har någon som helst aptit för jag vet ju inte om jag får behålla det.
Nu är jag astrött, bara efter att ha skrivit detta. Ska ta och titta på mysteriet på greveholm nu:D
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test