Svininfluensa vs the regular shit

Jag är alltså fortfarande sjuk. Hade 39.6 graders feber igår och har varit allmänt borta. Kände mig piggare för en stund sedan men upptäckte att jag hade 38.7...så frisk var jag:P Det beror väl kanske på vad man jämför med.
Hur som helst så har jag funderat på vad skillnaden är mellan svininfluensan och de andra influensorna. Det är nämligen tydligt att vad jag har dragit på mig är en influensa men skulle det kunna vara svininfluensan och vad skulle kunna tyda på det? Jag vill verkligen veta! För mig är en influensa en influensa och skillanden kan väl inte bara vara ursprunget? Något måste ju göra denna influensa farligare...eller?

Pappa är i stockholm den här helgen så jag och mamma ska ha en myshelg. Vi ska käka nu och sen blir det glögg, julmust, skumtomtar m.m. Allt för att jag ska må lite bättre. Hon är så gullig när amn är sjuk:)
Puss o Kram! //Malin


Kommentarer
Postat av: Flipflop

Den enda skillnaden är att svininfluensa är mindre farlig än vanlig influensa..typ.

2009-11-20 @ 21:02:17
Postat av: Malin

Är den? Var säker på att det var tvärt om:P

2009-11-21 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test