Säng säng säng

Längtar så extremt mycket efter sängen. Men tyvärr är man student och har lite att göra innan sådana saker är möjliga:P Måste till exempel leta upp lite saker som vi ska redovisa om imorgon. Vi ska snacka om Kongokrisen och självklart vet vi absolut inget om den än...vi har faktiskt inte fått någon tid till det:P
Sen har man ju provet på Torsdag och hur mycket tror ni att jag har pluggat på det? Just de! Jag vet att jag måste plugga och jag har haft det till hands men det går inte:( Känns nästan som att jag inte kan läsa liksom.
Sen ska vi redovisa något annat på torsdag också som jag inte ens vet vad det är...det kommer nog gå alldeles utmärlt:P Har faktiskt varit Hanna och Jasmin som arbetat me det då jag skrev prov.

Men snart ska jag få krypa ner i sängen, mamma säng för att vara exakt. Hon är inte hemma och tänkte att det kunde vara smart att sova där inatt då jag behöver skifta sovplats för annars blir jag uttråkad, för van liksom av en plats. Dessutom har jag inte en enda fungerande lampa på mitt rum för tillfället och har tyvärr sett The Grudge...

Sa jag att jag längtade till sängen?
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test