Onsdag

Är det va? Har ingen koll längre!:O Haha, antar att jag har varit ifrån skola och civilisation för länge...

Börjar bli mycket bättre nu och funderar på att släpa mig till skolan imorgon. Behöver komma ikapp lite och jag behöver hämta böcker så jag kan plugga:P Hatar att komma tillbaka nu. Man vill ju bli frisk så man kan komma ikapp men man vill inte göra själva arbetet som då väntar:P
Behöver stanna kvar efter skolan i så fall också för jag har ju inte kunnat vara med på Luciaträningen än...

Undrar förresten vad fasen som hänt med Jasmin och Hanna. Jag ligger i (förmodligen) svininfluensa men det är endå jag som skriver...bara jag. De har inte ens skrivit om att de inte skriver...ska man bli rädd?

Nu ska jag käka lite B&J's glass och njuta av att känna smak!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test