Marabou-Vinter

Nämde ju tidigare att jag åt den nya marabousmaken när jag var i stockholm. Vad tycker ni om den? Själv älskar jag den och kan inte hjälpa att jag förflyttas bak i tiden till min barndoms alla jular. Man tar en tugga och känner pepparkaka, ingefära, och sen något annat underbart. Alla smaker bara bombaderar ens smaklökar och jag förs till himmlen. Jag rekomenderar den starkt! Men å andra sidan tyckte inte mina föräldrar om den så smaken är väl som baken:)

Dansen gick helt okej idag och nu är det skönt att det är över:P
Ska nu fortsätta min söndag med Ben&Jerry's glass och en kopp kaffe.



Lite mera mmmmm i livet är aldrig fel!
Puss o kram! //Malin


Kommentarer
Postat av: jessica

Tycker att du här en skit fin blogg!!:)

2011-11-30 @ 14:42:16
URL: http://jemsanslife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test