Fotot!

Var modell för Marina Caddie för ett tag sedan och blev då fottad av en tjej som höll på med modellfotograferning. Lyckades dock inte att hitta bilder från det och det var längesedan. Men nu har jag äntligen lyckats hitta hennes blogg och gissa vad jag hittade där;)



Är verkligen inte nöjd men när är jag det?:P Hittade även en på Sandra men det var bara två på mig och ett på henne så korten påde andra som blev fotograferade hittade jag inte.



Hennes sminkning var riktigt fin tycker jag. Riktigt höstig.

Har varit en bra dag som självklart spårade ut på svensaklektionen men är det inte därför man går dit liksom;)
Nu tänkte jag njuta av en dusch och sen är det plugg som gäller.
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test