Bloggpaus

Det var nog min hittills längsta bloggpaus. Det har nog gått mer än två veckor va?! Shit... men nu ska det bli bättre:)
Vad har hänt det senaste då? Det var ju lov, och jag tog det lugnt. Var trött helt enkelt. Sen i slutet på lovet var ju alla tre i stockholm. Vi hade kul och festade och myste. Jag har inga bilder därifrån så vill ni se något får ni be Hanna som har bilderna:P
Söndagen spenderade jag med Karin, min sötaste syster:) Vi köpte julmust, marabou vinter, tittade på Sunes jul och julplanerade som galningar. Mysigt värre!
Annars har skolan alltså dragit igång och saker är väl som de brukar på ett ungefär:) Är på möten om musikalen som jag vill sätta upp stup i kvarten och det ser just ut:D
Och nu den största nyheten. Jag har köpt min balklänning!!! Åh, den är underbar:) Men jag vill faktiskt inte visa den än för det förstör ju lite;)
Idag är det Frisks och dans"föreställning" som gäller. Jag och två andra har gjort en liten koreografi till Thriller. Är inte nöjd det minsta men vi är tre helt olika dansare så vad gör man:P
Har en massa att fixa nu så vi hörs!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test