Back to sthlm!

Nu åker jag igen:) Har ju faktiskt varit hemma i hela tio dagar så imorgon kl 05.38 går tåget mot Stockholm för andra gången den här månaden. Den här gången blir det med min mamma. Det ska bli så galet mysigt! Tror att alla mår bra av att åka iväg, mor och dotter, långt från allt som har med skola, hem och vardagsbestyr att göra.
Imorgon blir det alltså först stan då vi är framme vid tiotiden eller nått och inte får rummet för ens vid tre. Hoppas på dator med internet på rummet så jag kan uppdatera. Vi bor ju på ett femstjärnigt hotell så det vore konstigt om där inte fanns något sådant:P
Nu ska jag lägga mig för det lär bli tidigt imån!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test