Verkligheten ropar

Helgen har varit uderbar och jag har njutit varenda sekund. Igår så låste jag, Hanna och Malin in oss i skolans danslokaler för att planera och greja inför det kommande projekt arbetet. Det gick väldigt bra tycker jag och vi fick gjort en hel del nödvändiga saker. Vi hade skitkul när vi satt som i en liten lägereld mitt i salen på golvet och käkade pizza.
Hanna hade bakat sockerkaka som vi smaskade i oss utav också.

 

Men som vi alla vet har det roliga också ett slut. Idag var det dags för skola igen och jag som alltid annars börjar 13.00 fick gå upp med tuppen och släpa mig iväg till skolan för att vi teaterelever skulle besöka en skola och spela upp en pjäs om tusen och en natt eftersom de hade sagotema där. Fick faktiskt skriva två autografer haha, jättesöta barn, det var det enda som gjorde grejen kul...
När jag får sådan total rubbning i mitt annars så lugna måndagsschema så blev resultatet huvudvärk, irritation och trötthet.
Jag och mamma kom precis hem från en promenad på 5 km, det var något uppiggande.
Ikväll ska jag bara ta det lugnt och ta hand om mig. Ska försöka att stänga av datorn redan nu till och med....Hjälp..


Bjuder på en liten bild från teatern också hahaha pinsamt!
Så är det att vara en liten arab flicka =)

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test