Varför?

Varför är det så att allt kommer på en gång?!
Jag ska i morgon på begravning, min kära mormor har dött!!! Hon dog natten den 20/4 -09. Hon var gammal, skulle detta året fylla 92år.  Men jag mår verkligen jätte dåligt över det. Eller det går i vågor för mig, ofta är jag lika glad som vanligt och flummar med Malin och Jasmin, medans andra stunder försvinner jag bara bort och tänker på mormor och då mår dåligt och gråter! En sak som jag vet säkert är att detta hade varit så mycket svårare och jobbigare utan Malin och Jasmin, som har hjälpt mig mycket bara igenom att finnas vid min sida! 
Kommer att bli jätte jobbigt i morgon. Min bror Joel kommer att spela på begravningen, han ska spela piano och sjunga, kommer att spela låten "Angel" av Sarah Mclachlan. Kommer att bli såå vackert!

Och nu, som jag inte var ledsen nog, kom min granne och berättade att hennes pappa har dött! Han var också gammal och har levt ett bra liv, med sina barn och barnbarn.

Det känns så skumt, både han och mormor har varit med oss så mycket. Jag lärde känna han när jag var liten och han har alltid funnits med. Och mormor stod jag jätte nära...!


Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test