Torsdag 090521

Sitter ute på landet hos min moster och kusin, jag lyckades ta mig igenom 3 timmars handledning denna gången också och så fort min moster får sitt intyg så får ni se upp på vägarna!
Kanske är dumt att säga här men vi fuskade lite här ute på landsbygden och det känns jävligt bra, känns som att jag faktiskt kan köra men vi ska gå igenom alla grunder och sånt där igen för det känns inte som att jag fick det 100% med morfar.

Dom har satt in en paj i ugnen och den där förbannade klockan tickar som satan + att den bredvid mig tickar i den mer normala takten.... Är det bara jag som känner mig enormt stressad av sånt?
Hur som haver, vi ska ta en långpromenad nere vid havet sen på någon mil eller två, den ser jag fram emot och senare ikväll kanske vi kommer göra mamma och lillsyrran sällskap med lite grillning ute i kvällssolen. Vi får se.
Jag måste lära mig att inte planera så förbannat hela tiden.

Nu ska jag sätta mig ute i solen, fly tickandet och läsa lite!
Puss, Jasmin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test