Tisdag

Haha!! Visade upp våra egna kompositioner idag på dansen och shit vad det gick åt helvete:P Tappade bort mig hela tiden och kunde varken improvisera eller komma in så det gick som det gick. Får försöka glömma det nu och göra bra ifrån mig på lektionerna istället:D
Efter dansen så hade jag en lång paus så jag tänkte sätta mig på ett fik och läsa, enda problemet var att jag inte hade nån bok eftersom jag läst ut "Så länge vi båda andas" för andra gången:P Vad tror ni jag gjorde?:D Jag gick självklart raka vägen till bokhandeln och köpte "Om jag kunde drömma"!!!
Sen kunde jag sitta där i lugn och ro med min bok och mitt kaffe...älskar det!!!
Annars då....jo, jag ska ju va med i en modevisning i varberg på lördag och visa smycken. Idag fick jag veta att jag ska visa kläder också:) Det ska bli riktigt kul faktiskt!
Nu tänkte jag sätta mig med kulturhistorian. Suck. Ska bara anmäla mig till en obligatorisk inspirationsdag med föreläsningar som vi ska på i skolan imån. Jippi!!!:P Låter roligt va?
Hade! //Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test