Planer för dagen, zero

Vilken härlig morgon! Jag vaknade ganska trött men eftersom jag inte börjar förrän 13.00 idag så låg jag kvar och drog mig ett tag. Sen hoppade jag i mina joggingskor och tog mig en morgonrunda, kanon!
Det var helt vindstilla, varken varmt eller kallt och nu sitter jag nöjd med mig själv och dricker vatten och proppar i mig en massa vindruvor. Gott!

Planer för dagen, zero. Jag är lite sugen på att läsa idag och få känna mig sådär nyttig som jag inte fått göra på hela helgen haha. Jag har hittat en så galet fin bild att ha som header, den ska bara redigeras lite och piffas till.
Jag försökte mig på att göra om designen igår vid elva tiden, jag ser verkligen framför mig hur det kan se ut men sen vill det sig inte med headern riktigt.
Men jag tror det kan bli riktigt fint om jag bara orkar sitta med det ett par timmar.
Visst, det kanske inte blir en tipptopp design och de andra två kanske inte tycker om den. Men jag tror vad som helst är bättre än den fula vi haft och den vi har nu!

Nu, dags för läsning!

Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test