Överambitiös

Tjolahopp!
Fyfan jag har precis ätit, innan dess va jag jättehungrig och hade inte ätit sedan elva. Men nu har jag såå ont i magen för att jag slängde i mig maten. Sigh*
Att det alltid ska lyckas vara något som är fel... Jaja, skit samma!

Idag har jag mått riktigt bra, jag vaknade hyfsat utvilad och gick upp för att träna, men det blev så äckligt varmt att stå på crosstrainern i morse att jag gav upp och kollade på twilight en sväng och sen satte mig med kulturhistorian.
Vilket jag ska göra nu också så jag blir klar med det!!! Skärpning fröken!
På idrotten idag hade vi besök av en massa italienare som var här på "utbytes-besök" och vi skulle dansa street. Jag måste medge att jag är världens sämsta person på att dansa, har noll koll på rytm eller så, jag överlämnar det området till Hanna och Malin som verkar kunna göra vad dom vill me sin kropp. Lite fuskit sådär!
Sen hade vi typ världens flummigaste svenska lektion, folk trodde att jag och Hanna var fulla som satan för vi garva åt allt och var grymt trötta. Kul hade vi i alla fall! Sen var det bara för mig att vänta i stan på mamma, för jag har vart på utvecklingssamtal.

I stan råkade jag stöta på en av våra stalkers från förra veckan, han kollade idag med. Jobbigt!!!!!

Mitt samtal sen tog inte alls lång tid eftersom hon bara kunde säga att jag var överambitiös och hade näst intill för bra betyg (om man får skryta lite) hrm.... Haha, kul att allt slit man gör är till någon nytta!
Har dessutom fått höra massa gulliga saker om mig idag, det piggar alltid upp!

Nej, back to life, kulturhistorian väntar.....
/Jasmin

Kommentarer
Postat av: Sofie

Hej jasse läste erat senaste inlägg om stalkernas. Jag har bara en liten fråga hur gamla verkar de vara?

Soffan

2009-05-06 @ 10:17:46
Postat av: Jasmin

25+ inte svenskar

2009-05-06 @ 13:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test