Ojojoj!!!

Vilken dålig uppdatering!
Antar att ingen orkar eller hinner typ:p Jag har i alla fall fortfarande mycket att göra i skolan men Jasmin! Du har ju inget kvar!
Sitter här hemma med Idrottslektionen att göra och det känns lite panikartat...ett halvt jympapass att göra på tre dar:p Jaja, de ska väl gå antar jag:D
Ska snart åka till skolan och då undrar ni nog när ni tittar på klockan och ser att den är halv ett...hehe:) Börjar tio i två idag gott folk!!! Luuuv it!
Så vi hörs la av!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Tragiskt att du inte hålelr dig uppdaterad på din egna blogg malin, men som jag skrev för ett tag sedan så har jag tagit ledigt för att jag inte mådde bra och inte hade någon skrivlust. har rätt mycket annat på g nu innan jag åker med!

2009-05-28 @ 19:00:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test