Nu är det slut!

Är nu helt klar med dans föreställningarna och hela barn dansen. Känns faktist tråkigt. Kommer att sakna barnen sååå mycket!!! Dom är ju helt underbara. Fick av några barn i lördags och söndags lite saker som tack för denna terminen. Fick bl.a. choklad, ljus och blommar. Blev verkligen jätte glad för de! Värmer verkligen!
Så nu är allt över! Kommer att kännas skumt när jag får åka hem direkt efter skolan på torsdagar och fredagar och inte åka till Smedjan för att ha lektioner. Kommer verkligen sakna dom underbara och söta barnen som jag har haft.  
Ni kan se mig och några barn i tidningen idag förresten (i Halands Nyheter). Där är en bild på min på scenen med några barnen omkring mig, vi dansar där Nalle Puh =)

Puss /Hanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test