Modevisning och matteproblem

Idag var det modevisning och det gick väl bra. Inte mycket som kunde gå fel faktiskt:P Visade jävligt snygga smycken och inte fullt så snygga kläder men men...Får nu välja ett smycke värt 500 spänn i smyckesbutiken jag gick för och det tackar man inte nej till:)
Sen när jag kom hem var det bara till att sätta igång med matten. Tittade på ett tal som jasmin ville ha hjälp med men fan va detgick dålig!!! Arg!!! Fick verkligen damp och började slå mig själv i huvudet med boken...
Försökte ringa jasmin men den lile jävlen har inte haft på mobilen på på hela dan!:P
Nu sitter familjen i soffan, dricker vin och lyssnar på en massa rocklåter. Dom visar en lista på de 100 bästa hårdrockslåtarna genom tiderna på VH1 och jag och pappa bara älska sånt!!
Så ny drar jag tillbaka till tv gott folk!
Puss o Kram! //Malin

Kommentarer
Postat av: Jasmin

Sry gumman, men batteriet var stendött och behövde lite ny energi. Hela jag har varit heldeppig och ganska ledsen idag så jag såg mitt tillfälle att vara för mig själv nu när mobilen tagit semester. Ses imorgon hjärtat <3

2009-05-23 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test