Min förmiddag

Har precis kommit hem från skolan, slutade tidigt idag 10.30 haha sjukt gött!
Hade bara två lektioner kan man säga. Först hade jag Psykosocialt arbete där jag bara sätt och lyssnade på där de andra hade redovisning, jag hade min redovisning i onsdags. Vi skulle intervjua någon eller några som jobbar med barn och ställa frågan "Vad gör ni om något barn ligger i riskzonen" och "Vad har ni för sekretes" och sen skulle vi då berätta våra svar för hela klassen.
Jag fick oxå under denna lektionen tillbaka ett stort arbete som vi har hållit på med under hela året. När jag fick tillbaka mitt arbete känndes det konstigt för min lärare log åt mig på ett konstigt sätt, haha tänkte då att nu har jag gjort något riktigt fel. Vill inte skryta men det hade gått riktigt bra för mig och min lärare var jätte nöjd med arbetet :D

Efter den lektionen var det dags för nationellt prov i engelska. Det gick inte så bra. Tyckte verkligen att det var jätte svårt. :/

Nu ska jag försöka arbeta lite med ett dans arbete, vi ska göra en egen dans, och jag ska göra en "tuff" dans. Det är så svårt. Men får la sätta gång med det nu. 
Ska även packa! 
Jag, Malin och Jasmin åker till Helsingborg i eftermiddag och stannar där hela helgen. Bara vi tre, en tjej helg. Det kommer att bli så kul och så flummigt :P :D

Kjam på er
Hanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test