Månen över månskäran

Var ute och hämtade posten nyss och jag hade fått ett litet paket, jag öppnar nyfiket och hittar en bok med en liten lapp på.
Det var från en som heter Tiina och jobbar på Forma publishing group. Jag mailade nämligen in och tipsade dom om att dom borde göra en nytryckning på fjärde boken i den svenska upplagan av Breaking Dawn, med andra ord Så länge vi båda andas. Jag upptäckte massor med stavfel och ibland meningar där det stod helt fel, jag kontrollerade såklart detta innan jag kontaktade henne. Och som tack för hjälpen har hon nu skickat denna boken. Tyckte det var väldigt snällt av henne men inget jag räknade med att få. Trevlig överraskning! Hoppas den är bra, men jag tror verkligen det kan vara en bok för mig!

Någon som läst den?



Jasmin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test