Lund calling

Här kommer lite korta updates från Lund och lilla mig!
Jag anlände 12.40 och möttes upp av pappa på stationen sen åkte vi hem och åt, tyvärr var han tvungen att åka och jobba men kommer hem snart. Jag börjar bli tömd på energi nu, det är full rulle med tre småbarn runt omkring en. Tur att den minsta bara sover hela tiden! Men man ska väl inte klaga, det händer ju något hela tiden i alla fall.
Jag har nyligen suttit ute i kvällsolen och lyssnat på New Moon och hämtat andan lite.

Vi har varit ute en del allihopa men ett tag gick vi in och kollade på mtv´s sweet sixteen. Fan va sjukligt bortskämda folk kan vara. Okej, kanske inte ska komma från mig men jag går faktiskt inte att jämföra med dom för 5 öre!! Så det så! =)
Planerna för kvällen är inte så många, vi ska åka och handla lite sen och om barnen får som dom vill så ska vi till hemmakväll och hyra någon film. Imorgon så ska vi till ett köpcentrum (faktiskt inte min idé den här gången haha), jag ska hämta ut min tidning som jag beställde för en månad sen, The complete illustrated movie companion. Twilightsak såklart! Men jag ska passa på att leta efter ett par snygga jeans och gladiatorsandaler eftersom utbudet är helt annat här än i lilla Falkenberg!



Det var allt för min del just nu! Se till att njuta av solen kära läsare!
Jasmin


Update! Här kommer två (inte allt för bra) bilder på hur den ser ut innuti.
Klicka på bilderna för att förstora!

    

För övrigt är tidningen mer som en stor pocketbok, den har hyfsat hård pärm och är på 140 sidor.
All text är på engelska! Ska försöka spara den tills jag sitter på flyget på väg till Turkiet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test